Gloanţe şi cenusă la Osaka – Black Rain (1989) film online subtitrat

Regia: Ridley Scott
Actori: Luis Guzmán, Andy Garcia, Stephen Root, Richard Riehle, John Costelloe
Anul: 1989
Gen: Actiune, Crima, Thriller
Durata: 125 minute
IMDB: 6.6

loading...

Spectrul sumbru al Osaka domină “Gloanţe şi cenusă la Osaka” în același mod Gotham City războaie de țesut peste “Batman”. Este un vast, murdar, poluat și trist Metropolis, cu reclame de neon hidoase urca în cer sulfuroase. Jos în cazul în care trăiesc oamenii, cluburi de noapte, cum ar fi există vizuini, în cazul în care oamenii răi parcelei și sistem. Filmul trimite doi polițiști din New York pe o misiune în această viziune a iadului; ei trebuie să recupereze un gangster vicios care a dispărut în lumea interlopă a Yakuza – mafia japoneză.

Am văzut într-Osaka o mulțime de filme, dar niciodată nu sa uitat destul ca acest lucru înainte, nici măcar în thriller violente. Directorul, Ridley Scott, trebuie să fi fost vrăjit de amintiri ale futurist Los Angeles, el a creat pentru “Blade Runner” (1982). Diferența este că, în “Blade Runner”, personajele locuit orașul lor, și în “Gloanţe şi cenusă la Osaka” sunt striviți de ea. Designul de producție (prin Norris Spencer) este atât de copleșitoare încât personajele par pierdute și upstaged; frecvent oamenii nu sunt chiar cele mai interesante lucruri de pe scena.

Povestea de “Gloanţe şi cenusă la Osaka” este subțire și prefabricate și nu se ridice în picioare la mai mult control, asa ca ne distrage Scott cu efecte vizuale surescitat. După o urmărire motocicletă sub o autostradă din New York, există o urmărire picior printr-un dulap de carne, și apoi, în Japonia, urmăriri prin garaje subterane si piete măturat de ploaie, înainte de o reuniune gangster este ținut în temniță de foc de oțel moara. (Deschiderea motociclete Chase este de configurare pentru un altul, la sfârșitul filmului, desigur, scenariul pare să fi fost fabricate din cele trase la indigo descrie trec în școala de film.), Probabil, mi-ar fi bucurat de vizuale în cazul în care servit orice scop (am admirat aspectul “blade Runner”), dar acestea sunt doar scoate în evidență virtuozitate. Alte elemente par, de asemenea, în film, din motive dubioase coarne-pantof.