City Lights (1931) Film Online Subtitrat

Titlu Romania: Luminile orașului
Regia: Charles Chaplin
Actori: Charles Chaplin, Hank Mann, Al Ernest Garcia, Virginia Cherrill, Florence Lee
Anul: 1931
Gen: Romantice, Drama, Comedie
Durata: 87 minute
IMDB: 8.6

Folositi butonul CC a playerului pentru Subtitrare

Când a ajuns in City Lights, de trei ani în epoca de sunet, Chaplin trebuie să fi știut că “luminile orașului” ar putea fi ultima lui film mut; el a considerat a face o receptie, dar a decis împotriva ei, și, deși filmul City Lights are un scor complet muzical (compusă de Chaplin) și efecte sonore, acesta nu are nici o vorbire. Audiențe la momentul ar fi apreciat deschiderea sa în glumă; filmul începe cu discursuri politice, dar ceea ce iese din gura difuzoarele sunt squawks neinteligibile – City Lights – Chaplin sape la dialog. Când a făcut “Modern Times” cinci ani mai târziu, Chaplin a permis discurs pe coloana sonoră, dar încă o dată Vagabondul a rămas tăcut cu excepția unor păsărească.

Nu a fost logică perfectă aici: vorbire nu a fost cum Vagabondul se exprima într-adevăr. In filmele cele mai silențioase există iluzia că personajele sunt vorbind, chiar dacă nu le putem auzi. caractere Buster Keaton, de exemplu, sunt în mod clar vorbăreț. Dar Vagabondul este mai mult de un mim, o persoană care face limbajul corpului servește ca vorbire. El există cumva pe un plan diferit de celelalte personaje; el stă în afara viața și realitățile lor, este judecat pe aspectul său, este fără adăpost și fără prieteni adevărați sau familia in City Lights, și interacționează cu lumea cea mai mare parte, prin acțiunile sale. Deși el poate fi văzut uneori să vorbească, el nu are nevoie să; spre deosebire de cele mai multe dintre personajele din filmele mute, el ar fi putut exista confortabil într-o lume tăcută.

loading...

În “Modern Times”, așa cum Walter Kerr subliniază în cartea sa de neprețuit CLOVNII Silent, Vagabondul este în mod constant încearcă să se întoarcă la închisoare, unde se simte în siguranță. refugiul său cel mai frecvent este un vagon nedecorticat. În “City Lights”, singurele sale prietenii sunt cu oameni care nu depășesc sau nu pot să-l văd: cu un milionar beat din City Lightscare nu l-au recunoscut atunci când el Sobers în sus, și cu o fată de flori orb. Apariția lui ponosit-l pune deoparte și indiciilor de oameni, pentru a evita și să-l stereotip; un vagabond nu este … unul dintre noi. Spre deosebire de personajele Keaton, care au locuri de muncă și de a participa cu nerăbdare în societate, Vagabondul este un paria, un spectator, un singuratic.

Asta e ceea ce face relația lui cu fata de flori (Virginia Cherrill), astfel pregnant; are ea să accepte și să-l prețui numai pentru că ea nu poate vedea cum arată? (Bunica ei, care s-ar avertiza, fără îndoială, o departe de el, nu este niciodată acasă când Vagabondul cheamă.) Ultima scenă a “City Lights” este pe bună dreptate faimos ca fiind una dintre cele mai mari momente emoționale în filme; fata, a carui vedere a fost restaurată printr-o operație plătită de Vagabondul, îl vede acum ca un vagabond -, dar îi zâmbește, oricum, și îi dă un trandafir și niște bani, și apoi, atingând mâinile, le recunoaște. “Tu?”, Întreabă ea pe card titlu. El dă din cap, încearcă să zâmbească, și solicită, “Se poate vedea acum?” “Da”, spune ea, “eu pot vedea acum.” Ea vede, și totuși îi zâmbește și îl acceptă. Vagabondul ghicit: Ea are o inimă bună, și este capabil să-l accepte ca pe sine însuși.

Chaplin și celelalte realizatorii tăcute nu a cunoscut granițele naționale. filmele lor s-au tot fără a ține seama de limbă și recepție au fost ca Turnul Babel, construirea pereților între națiuni. Am fost martor universalitatea artei lui Chaplin într-una din experiențele mele cele mai frumoase ca o moviegoer, în 1972, la Veneția, în cazul în care toate filmele lui Chaplin au fost prezentate la festivalul de film.

Într-o noapte Piazza San Marco sa întunecat, iar filme online “City Lights”, a fost prezentat pe un ecran mare. Atunci când fata floare recunoscut Vagabondul, am auzit de mult fonf și suflare de nasul jurul meu; nu a existat un ochi uscat în piazza. Apoi întuneric complet căzut și un reflector izolat un balcon cu vedere la piață. Charlie Chaplin mers înainte, și se înclină. Am auzit rar astfel de aplauze.

El a avut de atunci de mai multe decenii a fost salutat ca fiind unul dintre creatori mari ale ecranului. În “City Lights”, putem vedea invenția și a umanității, care coexistă în filmele sale.
Filmul conține unele dintre cele mai mari secvențe comice lui Chaplin in City Lights, inclusiv faimosul lupta premiu în care Vagabondul folosește jocul său iuti pentru a menține întotdeauna arbitru între el și adversarul său. Exista scena de deschidere, în cazul în care o statuie este prezentat pentru a găsi Vagabondul adormit în poala o figură eroică piatră greco-romane. (Încercarea de a urca în jos, el devine pantalonii agatat prin sabie statuii, și încearcă să stea în poziție de drepți în timpul “The Star-Spangled Banner”, desi picioarele lui nu poate găsi un picior.) Nu e secvența în care el încearcă să salveze milionar din înec, și se termină cu roca legat de propria sa gât; scena în care el înghite un fluier și adună un text de câini; scena în care milionarul și hoți Tramp confruntă; scena din clubul de noapte unde Charlie vede dansatori Apache și apără femeia dansatoare împotriva partenerul ei.